Vasaros sveikatingumo ir socialinių įgūdžių stovykla – Šventoji 2016, liepos 25–rugpjūčio 2 d.

spalio 1, 2016

Stovykla vaikams keistu pavadinimu – „Pirmųjų paslaptingųjų disco stovykla“. Pavadinimas, kilo iš bendros veiklos – kiekvieno namelio gyventojai sugalvojo savo pavadinimą ir po to visi sujungėme visus pavadinimus į vieną. Nameliai pasivadino taip: „Disco batai“, „Paslaptingosios fėjos“, Pirmieji žmonės“.
Oras ir jūra buvo dosnūs ir malonūs. Puikiai leidome laiką besimaudydami, sportuodami, keliaudami. Aplankėme Karklėje esantį Zoo muziejų, pabuvojome Antano Boso safari, taip pat nukeliavome į Kretingą, aplankėme Žiemos sodą ir turėjome saldainių gaminimo pamokėlę. Prisigaminome skanių saldainių. Stovykloje visiems patiko ieškoti „auksinio kiaušinio“ per orientacines varžybas, kepti pyragus, vaflius, gaminti irisus, šokti diskotekoje, dalyvauti smiginio bei kvadrato varžybose, statyti smėlio pilis. Mergaitės suorganizavo šukuosenų ir madų šou. Kiekvieno namelio gyventojai įtraukdami visus stovyklautojus sukūrė (sumodeliavo) vienybės skulptūras. Stovykloje talkino du savanoriai – Jolanta Šarkaitė ir Mantas Indriliūnas.
Vaikai labai mylėjo savanorius, kurie suorganizavo daugybę veiklų: orientacinio varžybas, smėlio pilių statybas, smiginio, kvadrato varžybas, taip pat nuolat bendravo, žaidė su vaikais, kalbėjosi apie jiems rūpimus dalykus, kartu keliavo, džiaugėsi ir liūdėjo. Ir patys savanoriai įgijo daug patirties, geriau pažino save ir kitus.

Dėkojame rėmėjams – Letuvos edukologijos universitetui už autobusą, savanorei Ingai Antanavičiūtei už padovanotus žaislus.